Domov > Založništvo > Seznam izdanih knjig > Ustvarjalnost in inovativnost
Pošlji prijatelju Natisni Povečaj pisavoPonastavi velikost pisavePomanjšaj pisavo

Ustvarjalnost in inovativnost

Avtor: Andrej Pompe
Cena: 29,00 €

Andrej Pompe
"Ustvarjalnost in inovativnost, nujnost sodobnega podjetništva"
Kot je zapisal dr. Borut Likar, eden od strokovnih recenzentov knjige, je za razvoj  inovacijsko-podjetniških kompetenc nujno po eni strani razvijati znanja in veščine, povezane z inovacijsko-podjetniškim procesom, po drugi pa razvijati osebnostne kompetence, ki so nujne za uspešno realizacijo idej, npr. ustvarjalnost, samozavest, navdušenje in gorečnost, pogum, obvladovanje tveganja, timsko delo, vztrajnost, domišljija. Ker šolski sistem in šolska literatura bistveno premalo pripomoreta k razvoju inovacijskih znanj, še manj pa kompetenc, je pomen pričujoče knjige avtorja Andreja Pompeta še toliko večji.
Uspeh, tako poslovni kot tudi splošni, je predvsem odvisen od tega, kako človek razmišlja in kakšna je njegova miselna naravnanost. Knjiga je zasnovana tako, da se preko splošnega pojmovanja ustvarjalnosti, prepoznavanja različnih načinov razmišljanja in inovacijske podjetniške kulture konča s konkretnim načrtom za pripravo inovacijskega projekta, s pomočjo katerega bi morebitni investitorji lahko prepoznali novo poslovno priložnost.
Drugi recenzent, dr. Alenka Temeljotov Salaj, pravi, da knjiga celovito in sistematično obravnava ustvarjalno reševanje problemov skozi optiko ustvarjalnosti kot najmočnejšega podjetniškega goriva 21. stoletja. Delo sicer specifično obravnava podjetniške inovacije, vendar se lahko uporabi tudi na drugih področjih. V naš prostor prinaša pomembno novo znanje s področja interakcij podjetništva in inovativnega okolja.
Mag. Nastja Mulej meni, da knjiga namenjena radovednim iskalcem idej in priložnosti z motivacijo uresničitve, Miha Mazzini pravi, da bo knjiga o poslovni ustvarjalnosti in inovativnosti koristna ne le v službi, temveč tudi po njej. Mag. Violeta Bulc opisuje, da je avtor odlično razgradil okolje, v katerega je danes ustvarjalnost vpeta, zagozdena, ujeta in da predstavljena orodja in pristopi vse te spone sprostijo, da polno zaživi na nivoju posameznika in podjetja. Strateg Mitja Tuškej je mnenja, da je vsebina knjige resnično ustvarjalna in motivacijska,  da vleče v branje in vleče k temu, da vso knjigo prebereš v enem dahu.
Knjiga je smiselno razdeljena na 14 poglavij, ki nas preko teoretično – praktične materije popeljejo v svet sodobne podjetniške kulture. Pri delu je avtor uporabil ustrezno domačo in tujo literaturo, praktično naravnana izhodišča pa je podkrepil z mnogimi primeri in zgledi dobrih praks iz zgodovine inovativnosti in podjetnosti.